Előfizetői tartalom

Durva árháborút indít a Lidl az Egyesült Államokban

Portfolio
Hamarosan piacra lép az Egyesült Államokban a Lidl, amely csak idén 80, a követlező években pedig akár több mint 300 üzletet nyithat az USA-ban. Az élelmiszerek akár 50 százalékkal is olcsóbbak lehetnek, mint amennyibe a jellemzően amerikai versenytársaknál kerülnek, ezzel alaposan átrendezheti a német lánc az amerikai élelmiszerpiacot.

A német diszkontlánc idén nyáron nyithatja meg első üzleteit az Egyesült Államokban, a tervek szerint az élelmiszerek akár akár 50 százalékkal is olcsóbbak lehetnek a Lidl-ben, mint a versenytársaknál. Brendan Proctor a Lidl amerikai vezérigazgatója szerint most optimális belépni az amerikai piacra, mivel biztosak az üzleti modellben és gyorsan képesek alkalmazkodni a piaci körülményekhez....

Kedves Olvasónk!

A keresett cikk a portfolio.hu hírarchívumához tartozik, melynek olvasása előfizetéses regisztrációhoz kötött.

Cikkarchívum előfizetés

  • Portfolio.hu teljes cikkarchívum
  • Kötéslisták: BÉT elmúlt 2 év napon belüli kötéslistái

Előfizetés