Előfizetői tartalom

Annyira nem divat már a luxusóra, hogy jelentős kedvezménnyel dobálják őket

Petri Ákos
Az utóbbi két évben csökkent a luxusórák utáni kereslet és ez azt eredményezte, hogy egyre több luxusmárka jelenik meg online platformokon, ahol jelentős kedvezménnyel értékesítik őket. Ez egyértelműen érvágás a gondosan szabályozott kiskereskedelmi piacnak, amelyet Svájc dominál.

Csökkent a kereslet, előtérbe került a szürkepiacAz elmúlt évek terrortámadásainak köszönhetően jelentősen esett az Európába látogató ázsiai turisták száma, akik az egyik legnagyobb piacot jelentették a luxusmárkáknak. A gyártók azonban nem tudtak rugalmasan reagálni a kereslet kiesésére, mivel különböző fázisokban, lassan történik az összeszerelés, ezért nem lehet...

Kedves Olvasónk!

A keresett cikk a portfolio.hu hírarchívumához tartozik, melynek olvasása előfizetéses regisztrációhoz kötött.

Cikkarchívum előfizetés

  • Portfolio.hu teljes cikkarchívum
  • Kötéslisták: BÉT elmúlt 2 év napon belüli kötéslistái

Előfizetés