Előfizetői tartalom

Mindenkit letarol Magyarországon a Google és a Facebook

Portfolio
Tavaly 11,2%-kal 216 milliárd forintra hízott a teljes magyarországi reklámköltés - közölte a friss adatot kedden a Magyar Reklámszövetség. Első ránézésre biztatónak tűnnek az adatok, azonban érdemes a háttérben zajló folyamatokat is figyelni. Figyelemre méltó adat, hogy a nemzetközi szereplők az online reklámköltésekből már 51%-os szeletet hasítottak ki.

A reklámtorta tavaly így nézett ki a most közzétett adatok szerint:Megjegyzés: az M itt milliárd forintot jelent. Az MRSZ a társszövetségekkel (IAB Hungary, MEME, MLE, DIMSZ, OOH, RAME, Mozi) együtt közös szakmai összefogás keretében az idén 17. alkalommal gyűjtötte össze a 2016. évi reklámköltési adatokat. Az elmúlt évekhez hasonlóan a 2016-os adatgyűjtés során is a net-net...

Kedves Olvasónk!

A keresett cikk a portfolio.hu hírarchívumához tartozik, melynek olvasása előfizetéses regisztrációhoz kötött.

Cikkarchívum előfizetés

  • Portfolio.hu teljes cikkarchívum
  • Kötéslisták: BÉT elmúlt 2 év napon belüli kötéslistái

Előfizetés