Előfizetői tartalom

Kínos YouTube-reklámok miatt magyarázkodik a Google - De hiába?

Portfolio
Kellemetlen helyzetbe kerültek páran, amikor az algoritmusok véletlenül szélsőséges videók elé keverték be a YouTube-on futtatott hirdetéseiket. Botrány lett az esetből, a videómegosztót tulajdonló Google pedig sorozatos bocsánatkérések közepette próbálta megtartani hirdetőit. Ez nem sikerült maradéktalanul, olyan nagyvállalatok hagyták ott a YouTube-ot, mint a GM, vagy a Johnson & Johnson. De mennyire fáj ez a Google-nek? Egyáltalán mennyi bevétele van a világ első számú videómegosztójából?

Nem szeretjük a YouTube-on a reklámokat, de elviseljük őket, ha már egyszer ingyenes szolgáltatásról van szó. De van olyan szerencsétlen helyzet, amikor nagy bakot lehet lőni velük. Most a Google-nek sikerült kellemetlen helyzetbe hoznia magát a 2006-ban megvett videómegosztójával. A cég vezetősége sűrű bocsánatkérések közepette magyarázkodott, miután a YouTube oldalán...

Kedves Olvasónk!

A keresett cikk a portfolio.hu hírarchívumához tartozik, melynek olvasása előfizetéses regisztrációhoz kötött.

Cikkarchívum előfizetés

  • Portfolio.hu teljes cikkarchívum
  • Kötéslisták: BÉT elmúlt 2 év napon belüli kötéslistái

Előfizetés