Előfizetői tartalom

A T-Systems egyik felhő alapú rendszerét használja az OTP

Portfolio
2016 tavaszán állt üzembe a T-Systems Magyarország ServiceNow automatizált szolgáltatásmenedzsment rendszere, mely magas fokon automatizált szolgáltatásfelügyeleti megoldást kínál. Az OTP Bank és a második legnagyobb ciprusi bank is ezt a szolgáltatást használja.

A vállalati versenyképesség fenntartása és a hatékonyság növelése érdekében az OTP Bank és a Hellenic Bank Ciprus (Ciprus második legnagyobb bankja, több százezres lakossági és vállalati ügyfélkörrel) bevezette a T-Systems ServiceNow automatizált szolgáltatásmenedzsment rendszerét. A projekt célja az átlátható, mérhető és számonkérhető működés, a szabványos, nagymértékben...

Kedves Olvasónk!

A keresett cikk a portfolio.hu hírarchívumához tartozik, melynek olvasása előfizetéses regisztrációhoz kötött.

Cikkarchívum előfizetés

  • Portfolio.hu teljes cikkarchívum
  • Kötéslisták: BÉT elmúlt 2 év napon belüli kötéslistái

Előfizetés