Előfizetői tartalom

Még hogy nem jó üzlet a pizza

Portfolio
A világ nagy étteremláncai közül többnek is nehézséget okoz a további növekedés, főként az Egyesült Államokban nehéz ez, ahol már telített a piac, ennek ellenére vannak olyan cégek, amelyek folyamatosan piaci részesedést szereznek, az ő sikerüknek részben az a titka, hogy olyan csatornákon keresztül is meg tudják szólítani a vásárlóikat, amiken keresztül a többiek nem, ezt pedig imádják a befektetők.

Az Egyesült Államokban a Starbucks, McDonalds, Chipotle eladásai legjobb esetben is csak stagnálnak, miközben vannak olyan pizzaláncok, amelyek elképesztő ütemben tudnak növekedni, ez pedig a részvényárfolyamukon is tükröződik. Két pizzalánc a Domino's és a Papa John's is folyamatosan növelni tudta az árbevételét és a profitját. Bár mindkét pizzalánc bevétele és profitja...

Kedves Olvasónk!

A keresett cikk a portfolio.hu hírarchívumához tartozik, melynek olvasása előfizetéses regisztrációhoz kötött.

Cikkarchívum előfizetés

  • Portfolio.hu teljes cikkarchívum
  • Kötéslisták: BÉT elmúlt 2 év napon belüli kötéslistái

Előfizetés