Előfizetői tartalom

Mobil hirdetéseken hízik a Facebook

Portfolio
Teljes sebességre kapcsolt a negyedik negyedéves gyorsjelentési szezon az Egyesült Államokban, a héten a technológia szektor nagyágyúi közül többen jelentenek. Az Apple keddi gyorsjelentését követően szerdán az amerikai tőzsdék zárása után a Facebook publikálja az október-decemberi időszakra vonatkozó számait.

A világ legnagyobb közösségi oldalánál sikeres volt a mobil stratégia, a bevételek döntő többségét a mobil alkalmazáson megjelenített hirdetések adják évek óta. Az üzenetküldő alkalmazás, a Facebook Messenger széles körben elterjedt és egy újabb hirdetési platformot jelenthet. A korábban felvásárolt Instagram képmegosztó, valamint az Oculus virtuális valóság szemüveg...

Kedves Olvasónk!

A keresett cikk a portfolio.hu hírarchívumához tartozik, melynek olvasása előfizetéses regisztrációhoz kötött.

Cikkarchívum előfizetés

  • Portfolio.hu teljes cikkarchívum
  • Kötéslisták: BÉT elmúlt 2 év napon belüli kötéslistái

Előfizetés