Előfizetői tartalom

Gucci csizma helyett inkább karibi nyaralásra költenek a gazdagok

Portfolio
Máshogy vásárolunk luxuscikkeket és másfajta luxusdolgokat veszünk, mint régebben - állapította meg a Boston Consulting Group. Tárgyak helyett inkább élményekre költünk és üzletek helyett egyre szívesebben veszünk online luxustermékeket is. A szektor szereplői nagy kihívások előtt állnak, az értékesítések lassulásával kell szembenézniük, miközben új üzletek nyitásának nincs túl sok értelme.

A válság utáni időszak egyik sztárja a luxusszektor volt a részvénypiacokon. De a jövőben nem lesz könnyű dolguk az iparág cégeinek. Évtizedeken keresztül új üzletek nyitásával biztosították a növekedésüket, de ez már nem sokáig tartható fenn. Az értékesítések lassulnak, a "divatfővárosok" telítődnek, a digitalizáció pedig alapvetően megváltoztatja a vásárlási...

Kedves Olvasónk!

A keresett cikk a portfolio.hu hírarchívumához tartozik, melynek olvasása előfizetéses regisztrációhoz kötött.

Cikkarchívum előfizetés

  • Portfolio.hu teljes cikkarchívum
  • Kötéslisták: BÉT elmúlt 2 év napon belüli kötéslistái

Előfizetés