Előfizetői tartalom

Még tart a Facebook száguldása, de meddig?

Még tart a nagy növekedés időszaka a Facebooknál, de már nem sokáig - a negyedéves gyorsjelentést követő menedzsment-kommentárból legalábbis erre lehet következtetni. A felhasználók száma még mindig tud emelkedni, a reklámbevételek is (főleg a mobil hirdetéseknek köszönhetően) és a közösségi oldal mára a világ második legnagyobb digitális hirdetőjévé nőtte ki magát. De 2017-ben a növekedési ütem jelentősen lassulhat.

A gyorsjelentés főbb pontjai: 56 százalékkal növekedett a Facebook bevétele az előző év azonos időszakához képest a globális digitális hirdetési piac második legnagyobb szereplője a Facebook a mobil hirdetési bevételek már a hirdetési bevétel 84 százalékát adja a Facebook profitja duplázódott az egy évvel ezelőtti szinthez képest a negyedéves működési eredményszint...

Kedves Olvasónk!

A keresett cikk a portfolio.hu hírarchívumához tartozik, melynek olvasása előfizetéses regisztrációhoz kötött.

Cikkarchívum előfizetés

  • Portfolio.hu teljes cikkarchívum
  • Kötéslisták: BÉT elmúlt 2 év napon belüli kötéslistái

Előfizetés