Előfizetői tartalom

Ádáz harcot vív a BMW és a Daimler

Portfolio
Idén a Mercedes trónfosztásra készül, az első félévben ugyanis több autót értékesített a márka, mint a nagy rivális BMW, így 2005 után először szerezhetik vissza a világ elsőszámú luxusautó-gyártója címet. Az autóeladások területén ádáz csata folyik, de vajon hogyan alakul az egyes cégcsoportok árbevétele? Melyik működik profitábilisabban? Melyik autógyártó fordít több pénzt kutatásra és fejlesztésre? Melyik ér többet a tőzsdén?

A BMW az első félévben több mint 986 ezer járművet értékesített, ami 5,8 százalékos növekedést jelentett az előző év azonos időszakához képest. A Daimler-csoport zászlóshajója, a Mercedes viszont 12 százalékkal több autót adott el globálisan, így meghaladta az 1 milliós értékesítési darabszámot. A kétszámjegyű növekedés elsősorban a kompakt modelleknek és...

Kedves Olvasónk!

A keresett cikk a portfolio.hu hírarchívumához tartozik, melynek olvasása előfizetéses regisztrációhoz kötött.

Cikkarchívum előfizetés

  • Portfolio.hu teljes cikkarchívum
  • Kötéslisták: BÉT elmúlt 2 év napon belüli kötéslistái

Előfizetés