Szerdán végre dönthet a Fővárosi Közgyűlés arról, hogy az M3-as metróvonal tervezett felújításának kezdetére, honnan szerzi be a kieső szerelvények pótlásához szükséges autóbuszokat. A közgyűlési jóváhagyás hiányában viszont fennáll a lehetősége annak, hogy a járműpótláshoz szükséges buszok nem kerülnek határidőben leszállításra, ami Tarlós István szerint már érezhető hatással lenne a metrófelújítás kezdetére. Az eredménytől függetlenül az már most is kijelenthető, hogy a döntés többszázezer embert érint majd, így összeszedtük a legfontosabb tudnivalókat, hogy az is képbe kerülhessen, aki eddig nem követte a sztorit.
Mi az alap sztori?Az M3 metróvonal felújítása az eredeti tervek szerint novemberben kezdődik. A BKV pedig úgy számolt, hogy a szerelvények kiváltásához 150 csuklós buszra lesz szüksége a munkálatok idejére, így tavaly augusztusban két tendert is kiírtak a kívánt mennyiség beszerzésére. Az egyik 75 darabos tender készen szállított buszokra, míg a másik 75 darabos tender...
A keresett cikk a portfolio.hu hírarchívumához tartozik, melynek olvasása előfizetéses regisztrációhoz kötött.
Cikkarchívum előfizetés
- Portfolio.hu teljes cikkarchívum
- Kötéslisták: BÉT elmúlt 2 év napon belüli kötéslistái
Előfizetés