Előfizetői tartalom

Ez a posta nagy dobása: 130 milliárd forintot vittek be az ügyfelek

Miért árul a posta befektetési termékeket? Tudják egyáltalán az ügyfelek, hogy mit vesznek és mennyiért? Miért van szükség ehhez saját brókercégre és ez a brókercég mikor szállít végre nyereséget a postának? Mit kapnak a pénzükért az ingatlanalapba fektető ügyfelek? Ezekre a kérdésekre is válaszolt a Portfolio-nak adott interjúban Kadocsa Balázs, a Magyar Posta Befektetési Zrt. vezérigazgató-helyettese és Biró Gergely, a Diófa Alapkezelő vezérigazgatója.

Portfolio: Miért van szükség egyáltalán befektetési termékek értékesítésére? A plüssmaci már nem megy? Kadocsa Balázs: A Magyar Postán több mint 10 éve értékesítenek befektetési termékeket, lakossági állampapírokat, biztosításokat és változó partnerrel "Magyar Posta" nevű befektetési jegyeket is. Az ügyfelektől több mint egy évtizede pozitív visszajelzéseket...

Kedves Olvasónk!

A keresett cikk a portfolio.hu hírarchívumához tartozik, melynek olvasása előfizetéses regisztrációhoz kötött.

Cikkarchívum előfizetés

  • Portfolio.hu teljes cikkarchívum
  • Kötéslisták: BÉT elmúlt 2 év napon belüli kötéslistái

Előfizetés