Előfizetői tartalom

Megint velünk van a baj, mert egyre kevesebb kólát iszunk

Úgy tűnik, hogy az egyes termékkategóriákban végrehajtott áremelések és a költségcsökkentések kezdik meghozni a gyümölcsüket a Coca-Colánál, nagyrészt ennek köszönhető, hogy organikusan nőttek a vállalat árbevétele és profitja. Továbbra is problémát okoz azonban, hogy a vállalat több piacán, így Európában is egyre kevesebb üdítőitalt fogyasztanak, ráadásul az erős dollár is negatívan hat.

Mi történt a negyedévben?A Coca-Cola egyrészt a fontosabb piacain az üdítőital fogyasztás visszaesésével, másrészt negatív devizahatással szembesül, ezt pedig igyekszik ellensúlyozni: kisebb kiszerelésekben ráadásul drágábban adják az üdítőket, ennek pedig úgy tűnik, hogy már vannak eredményei, a devizahatásoktól tisztítva az operatív marzs 23,4 százalékról 24,8...

Kedves Olvasónk!

A keresett cikk a portfolio.hu hírarchívumához tartozik, melynek olvasása előfizetéses regisztrációhoz kötött.

Cikkarchívum előfizetés

  • Portfolio.hu teljes cikkarchívum
  • Kötéslisták: BÉT elmúlt 2 év napon belüli kötéslistái

Előfizetés