Előfizetői tartalom

Drága lesz a minőségi csoki

Portfolio
Csak az amerikaiak több mint 2 milliárd dollárt költöttek idén húsvétkor édességre. De a fejlődő országokban is egyre népszerűbb a csokoládé, ami pedig felfelé hajtja az árakat a piacon.

13 éve nem költöttek annyit az amerikaiak húsvétkor édességre, mint idén - derül ki az amerikai kiskereskedelmi szövetség adataiból. Idén összesen 17 milliárd dollárt költöttek az ünnepre, ebből 2,4 milliárd dollárt tett ki csak az édesség. Húsvét a legforgalmasabb időszak a kiskereskedelmi szektor szereplőinek karácsony után, több édességet vásárolnak ilyenkor...

Kedves Olvasónk!

A keresett cikk a portfolio.hu hírarchívumához tartozik, melynek olvasása előfizetéses regisztrációhoz kötött.

Cikkarchívum előfizetés

  • Portfolio.hu teljes cikkarchívum
  • Kötéslisták: BÉT elmúlt 2 év napon belüli kötéslistái

Előfizetés