Előfizetői tartalom

Az Orbán-kormány új támadásra készül a média ellen

Portfolio
Címlapsztorijában a kormány új, médiát érintő intézkedéséről számol be a Népszabadság. A lap információi szerint a reklámadó után itt az új "csodafegyver", a tévék, rádiók, nyomtatott lapok, internetes portálok reklámfelületeit értékesítő kereskedőházak működését szabályozná testre szabott törvénnyel. A tervezettel kapcsolatban az Index megkereste a Kormányzati Tájékoztatási Központot, amely azt írta: "a kormány ilyen törvényjavaslatot nem tárgyalt, a Népszabadságban ebben a témában megjelent mai hír alaptalan".

A cikk szerint: Még az idén az Országgyűlés elé kerülhet az a törvénytervezet, ami a sales house-okat érinti alapvetően. A mostani javaslat sem céloz mást, ez alkalommal a függetlenségüket őrző médiavállalatokat hozná hátrányos helyzetbe. A törvénytervezet megtiltaná, hogy egy médiavállalat tulajdonosa sales house-t is működtessen. Sem közvetlenül, sem kapcsolt vállalkozásokon...

Kedves Olvasónk!

A keresett cikk a portfolio.hu hírarchívumához tartozik, melynek olvasása előfizetéses regisztrációhoz kötött.

Cikkarchívum előfizetés

  • Portfolio.hu teljes cikkarchívum
  • Kötéslisták: BÉT elmúlt 2 év napon belüli kötéslistái

Előfizetés