Előfizetői tartalom

Hiába elsők a magánvásárlóknál, az Opelnek a cégek is kellenek

Portfolio
Az Opel átalakítja üzletpolitikáját, a KKV szektorra nagyobb hangsúlyt fektetnek.

A márciusban induló programban 15 márkakereskedés vesz részt, ahol pl. kijelölt flotta-értékesítési és flotta-szerviz tanácsadók állnak majd az ügyfelek rendelkezésére. Ezek a szakemberek nem csak az adott helyen rendelkezésre álló, hanem bővebb - gyakorlatilag a teljes - modellportfóliót be tudják mutatni, akár a normál nyitva tartástól eltérő időpontban is, és még...

Kedves Olvasónk!

A keresett cikk a portfolio.hu hírarchívumához tartozik, melynek olvasása előfizetéses regisztrációhoz kötött.

Cikkarchívum előfizetés

  • Portfolio.hu teljes cikkarchívum
  • Kötéslisták: BÉT elmúlt 2 év napon belüli kötéslistái

Előfizetés