Előfizetői tartalom

A partnerség a Ford titka

Hámor Iván
Egy-egy ország autópiacát jellemzően az adott térségben erős gyártói gyökerekkel is jelen levő márkák szokták meghatározni, és ez sokáig így volt Magyarországon is. Az elmúlt években azonban ez megváltozott, és évek óta egy olyan márka éri el a legnagyobb sikereket a személy- és kishaszonjármű piacon, amely nem rendelkezik itthon semmilyen gyártóbázissal. Ez a márka a Ford, mely 2015-ben 12,2%-os piaci részesedéssel végzett az első helyen a magyarországi újautó forgalmazók között. Szamosi Viktor a márka magyarországi ügyvezető igazgatója adott interjút a Portfolionak.

Már nem először fordul elő, hogy egy üzleti évet a Ford elsőként, vagy az elsők között zárja a magyarországi újautó piacon. Annak fényében különösen jó eredmény ez, hogy a márka gyártóbázissal nincs jelen az országban, mégis maga mögé tudja utasítani a hozzá hasonlóan volumentermékeket készítő konkurenseit is. Mivel érte ezt el egy amerikai gyártó Magyarországon?...

Kedves Olvasónk!

A keresett cikk a portfolio.hu hírarchívumához tartozik, melynek olvasása előfizetéses regisztrációhoz kötött.

Cikkarchívum előfizetés

  • Portfolio.hu teljes cikkarchívum
  • Kötéslisták: BÉT elmúlt 2 év napon belüli kötéslistái

Előfizetés