Előfizetői tartalom

Érezni benne a globalizációt - KIA Sorento

Hámor Iván
A dél-koreai autóipar térnyerése a japánok 3-4 évtizeddel ezelőtti piachódításához hasonló. A kezdeti útkeresések után olyan termékeket kínálnak, amik nem véletlenül hasítanak ki akkora és folyamatosan növekvő piaci részesedést, amekkorát. Ebben nagy szerepe van az adott piacra optimalizált kínálatnak és specifikus modelleknek, mint amilyen a KIA esetében a cee'd, vagy a Sportage. A Sorento viszont globális termék, és ez érződik, meg is látszik rajta.

A nálunk már a nagyobb, Amerikában még mindig csak a közepes SUV kategóriába tartozó Sorento globális mivolta az autó minden egyes részletén látszódik. Formája - amellett, hogy az egyes részletmegoldásainak köszönhetően illeszkedik a márka arculatába - egyszerre igyekszik megfelelni az amerikai és az ázsiai ízlésnek, miközben Európában is meg kell állja a helyét. Nem...

Kedves Olvasónk!

A keresett cikk a portfolio.hu hírarchívumához tartozik, melynek olvasása előfizetéses regisztrációhoz kötött.

Cikkarchívum előfizetés

  • Portfolio.hu teljes cikkarchívum
  • Kötéslisták: BÉT elmúlt 2 év napon belüli kötéslistái

Előfizetés