Előfizetői tartalom

Az interneten nyomul az Adidas

Portfolio
Az Adidas online árbevétele idén 40 százalékot emelkedhetett 2014-hez képest, tudta meg a Frankfurter Allgemeine Zeitung.

Az Adidas internetes árbevétele meglepő mértékben növekedett az elmúlt időszakban. A Frankfurter Allgemeine Zeitung értesülése szerint a cég online árbevétele 40 százalékkal 600 millió euróra növekedett 2014-hez képest. A sportszergyártó célja továbbra is az, hogy 2020-ra több mint 2 milliárd eurós árbevételt érjenek el az e-commerce szegmensben. Ezeken a platformokon...

Kedves Olvasónk!

A keresett cikk a portfolio.hu hírarchívumához tartozik, melynek olvasása előfizetéses regisztrációhoz kötött.

Cikkarchívum előfizetés

  • Portfolio.hu teljes cikkarchívum
  • Kötéslisták: BÉT elmúlt 2 év napon belüli kötéslistái

Előfizetés