Előfizetői tartalom

Egy őszinte autó - Suzuki Celerio

Hámor Iván
Szinte alig akad olyan ember, akiben a Suzuki márka ne váltana ki valamilyen reakciót. Akiknek volt, van, általában pozitívan állnak hozzá, míg az ellenpólust olyanok képviselik leginkább, akik még csak nem is ültek a márka egyik modelljében sem. Kétségtelen, a hosszú futamidejű, minimális önerőt, vagy még azt sem megkövetelő hitelek, illetve az így autóhoz jutók nem tettek jót a márka imázsának, de ezért nem a gyártó, vagy a termék, sokkal inkább a pénzügyi kultúra - illetve annak a hiánya - a felelős. Akik viszont tudták, hogy mit és miért vették az első itthon gyártott Swiftet, azok - de a költséghatékonyságra törekvő cégek - számára is itt az újabb lehetőség, ezúttal a Celerio formájában.

A Suzukit sokan "lenézik" - hozzáteszem teljesen méltánytalanul -, mondván egy olcsó, egyszerű autó. Ebben közrejátszik az is, hogy rövid idő alatt nagyon sok talált gazdásra a Swift hazai első, valójában második generációjából, és mivel relatív olcsó volt, olyanok is megengedhették maguknak, akik addig más autót nem. A márka és a modell sikere viszont elvitathatatlan...

Kedves Olvasónk!

A keresett cikk a portfolio.hu hírarchívumához tartozik, melynek olvasása előfizetéses regisztrációhoz kötött.

Cikkarchívum előfizetés

  • Portfolio.hu teljes cikkarchívum
  • Kötéslisták: BÉT elmúlt 2 év napon belüli kötéslistái

Előfizetés