Előfizetői tartalom

Tovább dübörög az online reklámpiac

MTI
A harmadik negyedévben kétszámjegyű volt a növekedés a hazai digitális reklámpiacon, állapítja meg tanulmányában az IAB Hungary.

Július eleje és szeptember vége között 11,1 százalékkal magasabb bevételt könyvelt el a szegmens, mint egy évvel korábban, akkor viszont 12,3 százalék volt a bővülés. 2015 második negyedére még 2,0 százalékos csökkenést mutattak ki, szemben az előző esztendő 11,7 százalékos erősödésével, míg az első negyedév tavaly 17,2, idén 4,9 százalékos erősödést hozott. A...

Kedves Olvasónk!

A keresett cikk a portfolio.hu hírarchívumához tartozik, melynek olvasása előfizetéses regisztrációhoz kötött.

Cikkarchívum előfizetés

  • Portfolio.hu teljes cikkarchívum
  • Kötéslisták: BÉT elmúlt 2 év napon belüli kötéslistái

Előfizetés