Előfizetői tartalom

Két ritkaság - KIA Soul EV és 1,6i

Hámor Iván
A KIA elsősorban volumenmárkává kívánt válni az elmúlt években, és a globális eladásait megfigyelve ezt sikerült is elérnie. Olyan autókat gyártanak, melyek elsősorban az átlagos igényeket elégítik ki, viszont nem minden földrészen és régióban ugyanazokkal az autókkal érik el mindezt. Nálunk a vitathatatlanul a c'eed és a Sportage a listavezető, de létezik a Soul is, mely inkább az amerikai fiatalok körében tett szert népszerűségre. Most két, minden eddiginél ritkább hajtással, az 1,6 literes benzinessel, illetve tisztán elektromossal is lehetőség nyílt kipróbálni.

Magyarországon sajnos kevés az olyan kis- és középvállalkozás, vagy nagyvállalat, amely marketing vezetője "meglátja" egy autóban a kitűnés, kiemelkedés, feltűnés lehetőségét. Szerencsére akad néhány jó példa, amikor egy jó dekorációval kiegészítve kiváló marketing eszközzé tettek egy autót, vagy egy egész flottát.Ilyesmire a megújult KIA Soul is alkalmas, főleg...

Kedves Olvasónk!

A keresett cikk a portfolio.hu hírarchívumához tartozik, melynek olvasása előfizetéses regisztrációhoz kötött.

Cikkarchívum előfizetés

  • Portfolio.hu teljes cikkarchívum
  • Kötéslisták: BÉT elmúlt 2 év napon belüli kötéslistái

Előfizetés