Előfizetői tartalom

Közel 12 milliószor tekintették meg a Ki Mit Tube produkcióit

Portfolio
Az idei YouTube-on futó Ki Mit Tube produkcióit összesen közel 12 milliószor tekintették meg, ami 65 százalékos növekedés a tavalyi küzdelemhez képest.

Mi az a Ki Mit Tube?A 2015-ös Ki Mit Tube az ország legnagyobb, a YouTube-on futó online versenye volt, amelynek főtámogatója a Vodafone, szakmai partnere a Google, médiapartnere a 444.hu volt. Az új szórakoztató-ipari formátum az elmúlt hónap legdinamikusabban növekedő szórakoztató csatornái között volt a socialbakers.com mérése szerint.A Ki Mit Tube számokbanA Ki Mit Tube nézőinek...

Kedves Olvasónk!

A keresett cikk a portfolio.hu hírarchívumához tartozik, melynek olvasása előfizetéses regisztrációhoz kötött.

Cikkarchívum előfizetés

  • Portfolio.hu teljes cikkarchívum
  • Kötéslisták: BÉT elmúlt 2 év napon belüli kötéslistái

Előfizetés