Nagyon hálátlan dolog most autóipari elemzőnek lenni. A főnököd és a befektetők bármikor megkérdezhetik: szerinted olcsó vagy drága a Volkswagen, venni vagy eladni kell a cég papírjait? Neked pedig értelmes választ kell adnod úgy, hogy tudod, rengeteg kérdés nem tisztázott még a céggel kapcsolatos botrányban, az árazáshoz használt adatbázisod a szokásosnál gyengébb lábakon áll és a megnövekedett volatilitás miatt a technikai elemzés eszköztára csak viszonylagos segítséget adhat. Ilyenkor nincs más hátra, mint az, hogy megosztod velük is mindezt annak érdekében, hogy kellő óvatossággal kezeljék a kérdésre adott válaszodat.
Szétverték az európai autógyártókatA Volkswagen-botrány kirobbanásának legnagyobb vesztesei az európai autógyártók, amelyek árfolyama néhány nap leforgása alatt 14-33 százalékot esett. A legnagyobb zuhanást természetesen a Volkswagen árfolyama szenvedte el azt követően, hogy a cégről kiderült, hosszú évekig csalt az amerikai emissziós teszteken. Ezt követően pedig záporoztak...
Kedves Olvasónk!
A keresett cikk a portfolio.hu hírarchívumához tartozik, melynek olvasása előfizetéses regisztrációhoz kötött.
Cikkarchívum előfizetés
Portfolio.hu teljes cikkarchívum
Kötéslisták: BÉT elmúlt 2 év napon belüli kötéslistái