Előfizetői tartalom

Tovább a kitaposott úton - Hyundai Tucson

Hámor Iván
Azóta, hogy az első Santa Fe 2001-ben megjelent Európában, a Hyundai Motor több mint egymillió szabadidőjárművet adott el az európai vásárlóknak, ezzel is megerősítve a márka jelenlétét az egyre növekvő európai szabadidőjármű-piacon. A vadonatúj Tucson azért fontos a Hyundai európai jelenléte szempontjából, hiszen a kompakt szabadidő-járművek szegmense tette ki a vállalat 2014-es eladásainak 22%-át.

Az egyik legfeltűnőbb része az új Tucsonnak az orrát uraló, a márka identitását tükröző jellegzetes, hatszögletű hűtőrács. A formatervezők a szélvédőoszlopokat is hátrébb költöztették, amelyek így optikailag elválnak a hosszú motorházfedéltől, kihangsúlyozva az autó profilját.A belső felületekhez új, puha tapintású anyagokat használtak fel. Emellett az utastér...

Kedves Olvasónk!

A keresett cikk a portfolio.hu hírarchívumához tartozik, melynek olvasása előfizetéses regisztrációhoz kötött.

Cikkarchívum előfizetés

  • Portfolio.hu teljes cikkarchívum
  • Kötéslisták: BÉT elmúlt 2 év napon belüli kötéslistái

Előfizetés