Előfizetői tartalom

Az iPhone-generáció ma már SUV-generációnak is nevezhető

Portfolio
Egy új, a Ford Motor Company által finanszírozott európai felmérés szerint az Y generáció (a 17-34 éves korosztály) tagjai körében különösen népszerűek az SUV-k. Ezek fiatalok mára abba a korba léptek, amikor megveszik első új autóikat, a közeljövőben a kereslet jelentős növekedésére lehet számítani az SUV-szegmensben.

Az Y generáció tagjai minden más korcsoportnál nagyobb arányban vélik úgy, hogy az SUV-k erőt kölcsönöznek nekik az utakon, és leginkább ilyen autóban tudják elképzelni magukat, mivel az SUV-ket sportos és élvezetes vezetési élményt nyújtó járműveknek tartják - összegezte a kutatást készítő Benenson Strategy Group. Az Y generáció tagjai az átlagnál fontosabbnak tartják...

Kedves Olvasónk!

A keresett cikk a portfolio.hu hírarchívumához tartozik, melynek olvasása előfizetéses regisztrációhoz kötött.

Cikkarchívum előfizetés

  • Portfolio.hu teljes cikkarchívum
  • Kötéslisták: BÉT elmúlt 2 év napon belüli kötéslistái

Előfizetés