Előfizetői tartalom

Gyorsabb lett a posta

Portfolio
A Magyar Posta legfrissebb tájékoztatása szerint egyre gyorsabb az ügyfélkiszolgálás: a 7 percen belül kiszolgált ügyfelek aránya folyamatosan emelkedik.

A posta közleménye kiemeli: egy év alatt a 2700 szolgáltatóhelyből álló hálózatában átlagosan több mint 170 millió ügyfélkontaktot bonyolít le. Annak érdekében, hogy az ügyfelek minél kevesebb időt töltsenek várakozással, a társaság a munkaerő-kapacitást valamennyi postán a mért ügyfélforgalomhoz, valamint a várható forgalomfelfutáshoz igazította. Ennek eredményeként...

Kedves Olvasónk!

A keresett cikk a portfolio.hu hírarchívumához tartozik, melynek olvasása előfizetéses regisztrációhoz kötött.

Cikkarchívum előfizetés

  • Portfolio.hu teljes cikkarchívum
  • Kötéslisták: BÉT elmúlt 2 év napon belüli kötéslistái

Előfizetés