Az átlagosnál nagyobb teljesítménnyel, jobb dinamikával rendelkező kompakt autókat az angol terminológia 'hot hatch'-nek nevezi, mely modellek az utóbbi években reneszánszukat élik. Az 1980-as évek GTI korszaka után ugyan valamiért a hamis biztonságérzetet adó SUV-k lettek a népszerűbbek, pedig eleinte azok is pont olyan rétegmodellnek indultak, mint ezek a "túltáplált" kompaktok. Ma már a 300 lóerős teljesítmény sem ritka, de ennek az útra vitele, illetve az ezt kiegészítő - nem elektronikával elért, hanem - valódi műszaki háttér csak kevés esetben áll össze valóban egy csomaggá. A Honda Civic Type R esetében igen.
Sokáig kellett várni rá - az elődmodell gyártását közel 5 éve megszüntették -, de az elmúlt napokban gyűjtött tapasztalatok - köztük az eddigi, japán szakember által tartott legjobb prezentációval - alapján megérte minden perc várakozás. Az új, immár - gyárilag - turbós motorral szerelt Civic Type R a gyári prezentációk és prospektusok szerint egy utcai használatra...
A keresett cikk a portfolio.hu hírarchívumához tartozik, melynek olvasása előfizetéses regisztrációhoz kötött.
Cikkarchívum előfizetés
- Portfolio.hu teljes cikkarchívum
- Kötéslisták: BÉT elmúlt 2 év napon belüli kötéslistái
Előfizetés