Előfizetői tartalom

Felvette a pólóját - Hyundai i20

Hámor Iván
A Hyundai - és vele együtt a KIA - egyre nagyobb szeletet hasít ki magának a világ autópiaci tortájából. A dél-koreai márkák Európába, vagy ahhoz egészen közelre telepített gyáraikkal jelentős logisztikai költséget tudnak megtakarítani, miközben ezekben az üzemekben Európában fejlesztett modelleket készítenek. Nem is akármilyeneket, a legújabb mind kategóriájuk élvonalába tartozik, mint pl. a most kipróbált Hyundai i20 is.

Az új generációs i20-szal a Hyundai nem csak folytatni kívánja elődje sikereit - 2002 óta a B-szegmensben közel 1 millió autót értékesítettek világszerte -, hanem fokozni kívánja a piaci részesedését. Korábban az i20 - sok más Hyundaihoz hasonlóan - nem Európában, hanem a világ tőlünk távolabbi, egzotikusabb vidékein volt nagyon népszerű, de az új modell már itt is...

Kedves Olvasónk!

A keresett cikk a portfolio.hu hírarchívumához tartozik, melynek olvasása előfizetéses regisztrációhoz kötött.

Cikkarchívum előfizetés

  • Portfolio.hu teljes cikkarchívum
  • Kötéslisták: BÉT elmúlt 2 év napon belüli kötéslistái

Előfizetés