Előfizetői tartalom

Az Alibaba akar lenni a kínai Netflix

Portfolio
Keresztbe tehet az Alibaba a Netflix kínai ambícióinak, a kínai internetes kereskedelmi óriás ugyanis közölte, hogy streaming videós szolgáltatást indítana két hónapon belül. A Netflix nemrég jelentette be, hogy Kínában terjeszkedne, amit nagy lelkesedéssel fogadtak a befektetők, a társaság részvényei új történelmi csúcsra szárnyaltak. Az Alibaba bejelentése viszont nem igazán kedvez most az amerikai online filmes cégnek.

Internetes videós szoláltatást indít Kínában az Alibaba két hónapon belül - jelentette be tegnap a cég Sanghajban. A szolgáltatás a "TBO" nevet kapja (Tmall Box Office), ami Kínából és külföldről is vásárol majd médiatartalmat, valamint saját gyártású tartalommal is jelentkezik, hasonlóan amerikai versenytársához, a Netflixhez - írja a CNBC. Többen is kínálnak hasonló...

Kedves Olvasónk!

A keresett cikk a portfolio.hu hírarchívumához tartozik, melynek olvasása előfizetéses regisztrációhoz kötött.

Cikkarchívum előfizetés

  • Portfolio.hu teljes cikkarchívum
  • Kötéslisták: BÉT elmúlt 2 év napon belüli kötéslistái

Előfizetés