Előfizetői tartalom

Megugrottak a magyar Lidl bevételei

Portfolio
Drasztikusan nőtt a német tulajdonú áruházlánc magyarországi eredménye, ami elsősorban az árbevétel növekedésének volt köszönhető, továbbá a Lidl két éve elkezdett új programja is sikeresnek bizonyul, mely támogatja a hazai kistermelőket, és ez is kedvezően hathat majd a cég jövőbeli eredményességére.

A Lidl 2004-ben jelent meg Magyarországon, amikor első logisztikai központját és 12 üzletét megnyitotta. Mára már országszerte 163 áruháza, 3 logisztikai központja (Székesfehérvár, Hejőkürt, Szigetszentmiklós) és több mint 3500 dolgozója van. Az áruházlánc Magyarországon 2014-ben 261,5 milliárd árbevételt ért el (mely túlnyomó része a hazai értékesítésből származott)...

Kedves Olvasónk!

A keresett cikk a portfolio.hu hírarchívumához tartozik, melynek olvasása előfizetéses regisztrációhoz kötött.

Cikkarchívum előfizetés

  • Portfolio.hu teljes cikkarchívum
  • Kötéslisták: BÉT elmúlt 2 év napon belüli kötéslistái

Előfizetés