Előfizetői tartalom

Ezt biztosan nem ússzák meg a pénzintézetek

Portfolio
Egyre többen vannak, egyre tudatosabbak és igénylik a mobilitást, valamint a személyre szabott szolgáltatást - tömören így jellemezhetők a pénzügyi szektor ügyfelei napjainkban. Elvárásaik teljesítése és elégedettségük növelése érdekében a cégek egyik legfőbb és megkerülhetetlen fejlesztési irányának a digitalizáció tűnik.

"Terméket, szolgáltatást vagy élményt árulnak?" - a kérdésre a válasz még egy csésze kávé esetében sem egyértelmű. A pénzügyi szektorban pedig talán még kevésbé az. Az ügyfélélmény jelentőségét ugyanakkor egyre világosabban ismerik fel az európai cégek. Az ügyfélelvárásokban megfigyelhetőek ugyan a generációs különbségek, de egyértelműen a digitális ügyintézésé...

Kedves Olvasónk!

A keresett cikk a portfolio.hu hírarchívumához tartozik, melynek olvasása előfizetéses regisztrációhoz kötött.

Cikkarchívum előfizetés

  • Portfolio.hu teljes cikkarchívum
  • Kötéslisták: BÉT elmúlt 2 év napon belüli kötéslistái

Előfizetés