Előfizetői tartalom

Ez a BMW már 40 éves

Portfolio
A modellsorozat, ami 40 évvel ezelőtt debütált a legendás BMW 02-es leváltásával, hatodik generációjába lép. Ma ugyanúgy, mint 1975-ben, egy 3-as BMW birtoklása egyet jelent a sportos és agilis menettulajdonságok örömével, az innovatív technológiák és a prémium minőség elismerésével.

Az 1975-ös frankfurti Nemzetközi Autószalonon (IAA) történt bemutatkozása óta a 3-as BMW a márka legsikeresebb sorozatává és nemzetközi bestsellerré vált. Története a német autógyártó fejlődésének testamentumaként szolgál a vezethetőségi képességek, a hatékonyság, a biztonság, a kényelem terén. Immár négy évtizede, hogy a BMW 3-as sorozat folyamatosan mutatja...

Kedves Olvasónk!

A keresett cikk a portfolio.hu hírarchívumához tartozik, melynek olvasása előfizetéses regisztrációhoz kötött.

Cikkarchívum előfizetés

  • Portfolio.hu teljes cikkarchívum
  • Kötéslisták: BÉT elmúlt 2 év napon belüli kötéslistái

Előfizetés