Előfizetői tartalom

Japán lecke pénzcsinálásból

Portfolio
A Toyota Motor közzétette 2014-es eredményét, amiből kiderült, hogy bár a hazai és az ázsiai piacon nem pörögtek az eladások, Amerikában jól fogytak a cég modelljei. Az üzemi és a nettó eredmény pedig látványosan emelkedett, ami már nem csak a pozitív devizahatásnak volt köszönhető, hanem a vállalatnál végrehajtott költségcsökkentéseknek is. A tavalyi eredmények tükrében ugyanakkor a cégcsoport menedzsmentje óvatosan optimista várakozásokat fogalmazott meg 2015-re vonatkozóan.

Látványosan javult a vállalat eredményeA Toyota nem tudta növelni eladásait, tavaly 10,2 millió darab járművet értékesítettek, ami szinte teljesen megegyezett a 2013-as eredménnyel. Az eladások Japánban és Ázsiában is visszaestek, amit az észak-amerikai értékesítések ellensúlyoztak. A világ vezető autógyártója ugyanakkor 27 134 milliárd jenes árbevétel ért el, ami...

Kedves Olvasónk!

A keresett cikk a portfolio.hu hírarchívumához tartozik, melynek olvasása előfizetéses regisztrációhoz kötött.

Cikkarchívum előfizetés

  • Portfolio.hu teljes cikkarchívum
  • Kötéslisták: BÉT elmúlt 2 év napon belüli kötéslistái

Előfizetés