Előfizetői tartalom

A Suzuki átrendezheti a terepviszonyokat

Portfolio
Áprilisban a magyar autópiac magabiztosan erősödött tovább. A legfrissebb statisztikákból ugyanis kiderült, hogy tavaly áprilishoz képest 21 százalékkal több új személygépkocsi került forgalomba múlt hónapban. A legsikeresebb autómárka ismét a Ford volt, amit részben annak köszönhetett, hogy ismét tarolt a cégek részére történő értékesítés területén. A magánszemélyek első számú kedvence viszont a Suzuki volt a márkák között. Ezzel olyan riválisokat utasított maga mögé, mint az Opel és a Dacia, akik korábban taroltak ebben a "kategóriában".

Csak a szokásosÁprilisban 21 százalékkal több személyautót helyeztek forgalomba, mint egy évvel korábban, ez összesen 6 752 darab járművet jelentett Magyarországon. A legsikeresebb autómárka (személyautó és kishaszongépjármű) ezúttal is a Ford volt 1 083 darab értékesített járművel, ennek nagyobb részét (87%) vállalkozások vásárolták meg, ezzel a hazai piac 13,2 százalékát...

Kedves Olvasónk!

A keresett cikk a portfolio.hu hírarchívumához tartozik, melynek olvasása előfizetéses regisztrációhoz kötött.

Cikkarchívum előfizetés

  • Portfolio.hu teljes cikkarchívum
  • Kötéslisták: BÉT elmúlt 2 év napon belüli kötéslistái

Előfizetés