Ahogyan arra az elmúlt hetek nyilatkozataiból számítani lehetett, változik a reklámadó. Lázár János Miniszterelnökséget vezető államtitkár az MTI-nek adott nyilatkozatában azt mondta: a reklámadó csökkentését és a sávos helyett egykulcsos rendszer bevezetését javasolja, a holnap kezdődő kihelyezett Fidesz-frakcióülésen ez lesz az egyik téma. Pontos adókulcsot nem mondott, de többször említette az osztrák példát, ahol 5% a kulcs. A módosítás oka, hogy az Európai Bizottságnak komoly aggályai vannak a jelenlegi megoldással és a német-luxemburgi Bertelsmann csoport is megfontolandó javaslatokat tett.
Az Európai Bizottságnál bukott elLázár János kifejtette: a kormány tavaly augusztus óta folyamatosan kap formális és informális jelzéseket arról, hogyaz Európai Bizottság Versenypolitikai Főigazgatóságának komoly aggályai vannak a magyarországi reklámadóval kapcsolatban.A főigazgatóság január végén küldött levelében konkrétan a reklámadó progresszív, azaz sávos...
A keresett cikk a portfolio.hu hírarchívumához tartozik, melynek olvasása előfizetéses regisztrációhoz kötött.
Cikkarchívum előfizetés
- Portfolio.hu teljes cikkarchívum
- Kötéslisták: BÉT elmúlt 2 év napon belüli kötéslistái
Előfizetés