Előfizetői tartalom

Újra kapkodnak a gumik után

Portfolio
Magyarországon 2014-ben több mint 2,35 millió személygépjármű-gumiabroncsot értékesítettek a gyártók, amely meghaladta a 2008-as év eladásait. 2013-hoz képest tavaly a gyártói képviseletek eladásai 11,5%-kal nőttek. "A forgalomnövekedés jelentős részét a középkategóriás termékek (Quality) 14,9%-os bővülése eredményezte, de 9,3%-kal a prémiumkategóriás és 10,8%-kal az alsókategóriás (Budget) szegmensbe tartozó abroncsok eladásai is növekedtek" - mondta el Rábai Dániel, a Continental Hungaria Kft. ügyvezető igazgatója. "Idények tekintetében a nyári abroncsok forgalma 14,6%-kal, a téli abroncsoké pedig 8,6%-kal nőtt."

A kereskedőket segíthetik a csökkenő üzemanyagárak Tavaly kereskedői szinten a prémiumkategóriás gumiabroncsok szegmense erősödött 2013-hoz képest, de az továbbra is igaz, hogy az idősebb, kisebb teljesítményű és keveset használt autókra az olcsóbb márkákat keresik a vásárlók. "A 2015-ös év a gumiabroncs-kereskedők számára további bővüléssel kecsegtet, habár...

Kedves Olvasónk!

A keresett cikk a portfolio.hu hírarchívumához tartozik, melynek olvasása előfizetéses regisztrációhoz kötött.

Cikkarchívum előfizetés

  • Portfolio.hu teljes cikkarchívum
  • Kötéslisták: BÉT elmúlt 2 év napon belüli kötéslistái

Előfizetés