Előfizetői tartalom

Az irgalmas szamaritánusok kora lejárt

Portfolio
Az elmúlt években a vállalati fenntarthatóság is átalakult, egyre inkább üzleti megközelítésről van szó, az azonban nem változott, hogy a szakmai szempontoknak nem szabad csorbulniuk, a hitelességnek meg kell maradnia. Ezen logika mentén működik a Magyar Telekom Vállalati Fenntarthatósági Központja is, amely rangos elismerést kapott nemrég, az Oekom Research által készített jelentésében fenntarthatósági szempontok alapján a világ telekommunikációs vállalatai közül a harmadik helyet szerezte meg, ennek kapcsán beszélgettünk Szomolányi Katalinnal, a társaság Vállalati Fenntarthatósági Központjának vezetőjével.

Portfolio: Sokat hallunk róla, mégsem teljesen egyértelmű. Miről szól a vállalati fenntarthatóság? Szomolányi Katalin: Van erre egy definíciónk, ami tulajdonképpen a Dow Jones definíciója és nagyjából így hangzik: a vállalati fenntarthatóság egy üzleti megközelítés, ami hosszútávon növeli a részvényértéket, azáltal, hogy kiaknázza a lehetőségeket és csökkenti...

Kedves Olvasónk!

A keresett cikk a portfolio.hu hírarchívumához tartozik, melynek olvasása előfizetéses regisztrációhoz kötött.

Cikkarchívum előfizetés

  • Portfolio.hu teljes cikkarchívum
  • Kötéslisták: BÉT elmúlt 2 év napon belüli kötéslistái

Előfizetés