Előfizetői tartalom

Ők kaszáltak igazán nagyot az anti-Valentin Napon

Portfolio
Minden idők legerősebb internetes kereskedelmi napja lett végül a "Szinglik Napja", vagyis a kínai anti-Valentin Nap, ami már két évtizede az egyedülállók ünnepe Kínában és egyes remények szerint pár éven belül globális ünnepnap lehet. Csak az Alibaba több mint 9 milliárd dolláros forgalmat bonyolított le tegnap, ami közel a négyszerese annak, amit az amerikaiak nagy karácsonyi internetes vásárlási napján, a "Kiber Hétfőn" szoktunk látni. De ki voltak a roham legnagyobb nyertesei? Hasonló témákról is szó lesz a Portfolio következő, november 17-i befektetői klubján.ÁTTEKINTÉSELŐADÓK

Az internetes kereskedelem ünnepnapja lett a tegnapi. Minden eddigi rekordot megdöntöttek az eladások a "Szinglik Napján", ami valójában egy anti-Valetin Nap Kínában, az egyedülállók ünnepe. Ebből az alkalommal hatalmas akciókat kínált minden termékre, az autóktól kezdve a ruházatig az első számú kínai internetes kereskedelmi cég, az Alibaba, ami meg is hozta gyümölcsét....

Kedves Olvasónk!

A keresett cikk a portfolio.hu hírarchívumához tartozik, melynek olvasása előfizetéses regisztrációhoz kötött.

Cikkarchívum előfizetés

  • Portfolio.hu teljes cikkarchívum
  • Kötéslisták: BÉT elmúlt 2 év napon belüli kötéslistái

Előfizetés