Előfizetői tartalom

Vásárlási őrület Kínában

Portfolio
Óriási üzletet csinált az Alibaba, még 2009-ben kezdték el a nagyobb kampányt a november 11-i Egyedülállók napja alkalmából, mára olyan naggyá nőtte ki magát a kezdeményezés, hogy a hírek szerint az online kereskedő 9,3 milliárd dolláros forgalmat tudott lebonyolítani. A következő cél a globális elérés, 2019-re ez is realitás lehet - írja a Reuters.

A kínai online kereskedelmi óriás, az Alibaba jelentése szerint a keddi Egyedülállók napját 9 milliárd dollárt meghaladó forgalmat bonyolított le a rendszerén keresztül, amely abszolút rekordnak számít. Mindez mutatja, hogy mekkora vásárlóerőt is képviselnek a kínaiak és hogy mennyire fontos ez az ünnep a kereskedelmi szektor számára. A nap különlegessége, hogy ilyenkor...

Kedves Olvasónk!

A keresett cikk a portfolio.hu hírarchívumához tartozik, melynek olvasása előfizetéses regisztrációhoz kötött.

Cikkarchívum előfizetés

  • Portfolio.hu teljes cikkarchívum
  • Kötéslisták: BÉT elmúlt 2 év napon belüli kötéslistái

Előfizetés