Előfizetői tartalom

Varázslatok az autógyártók boszorkánykonyhájában

Portfolio
Közzétették harmadik negyedéves számaikat a német autógyártók, amelyek összességében pozitív meglepetéseket tartalmaztak: az eladásaik pörögtek, az árbevételük megugrott és javult a profitabilitásuk is. Utóbbiban olyan tényezők játszottak szerepet, mint a drágább modellek iránti felfokozott érdeklődés, a nyersanyagárak esése vagy éppen a gyártóplatformjuk sikeres működése. A cégeknél végbemenő folyamatokat látva pedig a menedzserek is megerősítették korábbi optimista várakozásaikat. A piaci szereplők pedig akcióba lendültek és díjazták, vagy éppen büntettek az egyes vállalatokat.

Pörögtek az eladások A német autógyártók eladásai a kihívásokkal teli nemzetközi környezet és az egyre erősebb verseny ellenére is pörögtek a harmadik negyedévben. A legjobb teljesítményt a Daimler nyújtotta csoport szinten (7%-os növekedés), míg a második helyet a BMW szerezte meg (5,8%-os növekedés), a harmadik helyen pedig a Volkswagen (3,6%-os növekedés) végzett....

Kedves Olvasónk!

A keresett cikk a portfolio.hu hírarchívumához tartozik, melynek olvasása előfizetéses regisztrációhoz kötött.

Cikkarchívum előfizetés

  • Portfolio.hu teljes cikkarchívum
  • Kötéslisták: BÉT elmúlt 2 év napon belüli kötéslistái

Előfizetés