Előfizetői tartalom

Bajban a Samsung (2.)

Portfolio
A felére zuhant a Samsung profitja a harmadik negyedévben, miután a kínai mobilgyártókkal és az Apple-lel folytatott verseny közepette egyre inkább kezd kicsúszni a lába alól a talaj. Ráadásul a kilátások sem kedvezőek, a menedzsment közölte, hogy az év utolsó hónapjaiban várhatóan megugranak a marketingköltségei, mivel a versenytársak sorra jelennek majd meg az újabb és újabb készülékekkel. A gyorsjelentés főbb pontjai: kevesebb okostelefont adott el a harmadik negyedévben a Samsung, mint egy évvel ezelőtt az értékesített készülékek átlagára csökkent az erős verseny közepette Kínában a Xiaomi már lekörözte a Samsungot az okostelefon-piacon az értékesítési volumen tekintetében a Samsung bevétele 20%-kal esett működési eredménye 60%-kal, nettó eredménye közel 50%-kal zuhant az előző év azonos időszakához képest a negyedik negyedévben a marketingköltségek növelését tervezi a cég

Feleződött a nyereség Közzétette harmadik negyedéves számait a Samsung, ami nagy meglepetéseket most nem okozott, tekintve hogy október elején már közölte a társaság, hogy várhatóan a felére csökkenhetett a negyedéves profitja az előző év azonos időszakához képest. Igaza is lett, a negyedéves jelentésből kiderült, hogy nettó eredménye 49%-kal esett, 4200 milliárd...

Kedves Olvasónk!

A keresett cikk a portfolio.hu hírarchívumához tartozik, melynek olvasása előfizetéses regisztrációhoz kötött.

Cikkarchívum előfizetés

  • Portfolio.hu teljes cikkarchívum
  • Kötéslisták: BÉT elmúlt 2 év napon belüli kötéslistái

Előfizetés