Előfizetői tartalom

Az okostelefonok nyírják ki a Duracell nyuszit

Portfolio
Egyre kevesebb elemet használunk a hordozható eszközeinkben, már a Duracell eladások sem úgy alakulnak mint régen. Ezért lépett most a márka tulajdonosa, a Procter & Gamble: megszabadulnának az elemgyártó részlegtől.

A Procter & Gamble (P&G) bejelentette, hogy leválasztaná az elemgyártással foglalkozó részlegét. A Duracell márka még mindig a legnagyobb piaci részesedéssel rendelkező és legismertebb márka a hordozható készülékekben használt elemek piacán, azonban az amerikai vállalat elsősorban azokra a termékekre kíván fókuszálni, amelyek értékesítése magas növekedést mutat. ...

Kedves Olvasónk!

A keresett cikk a portfolio.hu hírarchívumához tartozik, melynek olvasása előfizetéses regisztrációhoz kötött.

Cikkarchívum előfizetés

  • Portfolio.hu teljes cikkarchívum
  • Kötéslisták: BÉT elmúlt 2 év napon belüli kötéslistái

Előfizetés