Előfizetői tartalom

A Danone túl korán dobta be Magyarországon a törülközőt?

Portfolio
A világ legnagyobb joghurt gyártója, a Danone szerdán tette közzé harmadik negyedéves értékesítési számait, melyekből kiderült, hogy vállalat több üzletága is hasított. A legnagyobb növekedést a bébi ételek területén érték el a franciák és az is kedvezett az eladásoknak, hogy ismét kezdik megszilárdítani pozíciójukat Kínában.

A Danone szerdán tette közzé harmadik negyedéves értékesítési számait, a vállalat árbevétele több mint 5,4 milliárd euró volt, ami 6,9 százalékos növekedést jelentett. Ezzel az eredménnyel a társaság felülmúlt az elemzői várakozásokat is A jó teljesítmény elsősorban a bébi étel üzletágnak (19,2%-os árbevétel növekedés) volt köszönhető Európában is közel...

Kedves Olvasónk!

A keresett cikk a portfolio.hu hírarchívumához tartozik, melynek olvasása előfizetéses regisztrációhoz kötött.

Cikkarchívum előfizetés

  • Portfolio.hu teljes cikkarchívum
  • Kötéslisták: BÉT elmúlt 2 év napon belüli kötéslistái

Előfizetés