Előfizetői tartalom

Erre az autómárkára esküdtek a magyar cégek

Portfolio
A magyar autópiacról ismét örömteli hírek érkeztek, tavaly szeptemberhez képest 18 százalékkal több új személygépkocsi került forgalomba múlt hónapban. A kedvező képet ugyanakkor árnyalja, hogy a piacot továbbra is a céges vásárlások és a re-export mozgatja döntő mértékben és a magánrészre történő értékesítések területén nem tapasztalható érdemi javulás. Ebben a piaci környezetben nem véletlen, hogy tarolt a Ford, a márka ugyanis a cégek első számú kedvence volt.

Pörög a magyar autópiacon Szeptemberben 18 százalékkal több személyautót helyeztek forgalomba, mint egy évvel korábban, ez összesen 5 527 darab új személyautót jelentett Magyarországon. A legsikeresebb autómárka (személyautó és kishaszongépjármű) ismét a Ford volt 1 095 darab értékesített járművel, ennek nagyobb részét (86%) vállalkozások vásárolták meg, ezzel...

Kedves Olvasónk!

A keresett cikk a portfolio.hu hírarchívumához tartozik, melynek olvasása előfizetéses regisztrációhoz kötött.

Cikkarchívum előfizetés

  • Portfolio.hu teljes cikkarchívum
  • Kötéslisták: BÉT elmúlt 2 év napon belüli kötéslistái

Előfizetés