Előfizetői tartalom

Németország tesz keresztbe a luxusautó-gyártóinak?

Portfolio
A nyári szünet után kiderült: az európai autópiac bővülése ugyan tizenkét hónapja kitart, viszont a korábban látott lendület megtört több tényező együttes hatására. Ezek közül az egyik legmeghatározóbb a német autópiac gyenge szereplése, ami augusztusban kedvezőtlenül hatott az ország luxusautó-gyártóinak eladásaira is. Míg a volumengyártók esetében a korábbi zászlóshajó, a Renault értékesítéseinek váratlan visszaesése okozott meglepetést.

Eddig tartott a lendület? Az európai új autó értékesítések (amikor személyautó értékesítésről vagy eladásról írunk minden esetben az újautó-regisztrációt értjük ez alatt) száma közel 1 millió darab volt júliusban, ami 5 százalékos bővülést jelentett, míg augusztusban 0,67 millió darab autót adtak el, ami 2,1 százalékos növekedést jelentett az ACEA legfrissebb...

Kedves Olvasónk!

A keresett cikk a portfolio.hu hírarchívumához tartozik, melynek olvasása előfizetéses regisztrációhoz kötött.

Cikkarchívum előfizetés

  • Portfolio.hu teljes cikkarchívum
  • Kötéslisták: BÉT elmúlt 2 év napon belüli kötéslistái

Előfizetés