Előfizetői tartalom

Az új gyűjtők behálózásáért az aukciósházak mindent bevetnek

Portfolio
Idén az globális aukciós eladások negyede olyan vevőkhöz kapcsolódik, akik életükben először vásároltak műtárgyat. A műtárgy.com most a Wall Street Journal nyomán annak járt utána, hogy a Sotheby's és a Christie's hogyan dolgozik a potenciális gyűjtők felkutatásán és bevonásán.

A fenti cél és a két aukciósház közti verseny az oka, hogy idén májusban a Christie's 18 kínai gyűjtőt hívott meg egy New York-i látogatással egybekötött licitre az aukciósház legfontosabb tavaszi aukcióira. A befektetés kifizetődött, a meghívott vendégek a legdrágábban eladott 10 műtárgynak legalább a felére licitáltak így is hozzájárulva ahhoz, hogy ez legyen a minden...

Kedves Olvasónk!

A keresett cikk a portfolio.hu hírarchívumához tartozik, melynek olvasása előfizetéses regisztrációhoz kötött.

Cikkarchívum előfizetés

  • Portfolio.hu teljes cikkarchívum
  • Kötéslisták: BÉT elmúlt 2 év napon belüli kötéslistái

Előfizetés