Előfizetői tartalom

Mi értelme a megszorításnak, mikor minden szép és jó?

A vezető német autógyártók a válság hatására jelentős átalakításokat hajtottak végre költségszerkezetükben, aminek köszönhetően egyértelműen javult a profitabilitásuk. Mára viszont a válságnak nyoma sincs, a globális autópiac összességében remek formában van, és jól fut a németek szekere. Mégis az utóbbi idő másról sem szólt, mint arról, hogy a Volkswagen, a Daimler és a BMW vezére egymást túllicitálva újabb költségcsökkentési programokat jelentett be. Alábbi cikkünkben annak jártunk utána, hogy mégis mi vezetett idáig, miért van minderre szükség.

Bátran kijelenthetjük, hogy az elmúlt években nagyon jó dolog volt német autógyártónak lenni, az értékesítésekkel párhuzamosan nőtt a cégek árbevétele és üzemi eredménye és egyre profitábilisabb volt a működésük. Mindezek ellenére a németek nem dőlnek hátra, hanem rendkívül tudatosan komoly költségcsökkentési programokat hirdetnek az utóbbi időben: A Daimler...

Kedves Olvasónk!

A keresett cikk a portfolio.hu hírarchívumához tartozik, melynek olvasása előfizetéses regisztrációhoz kötött.

Cikkarchívum előfizetés

  • Portfolio.hu teljes cikkarchívum
  • Kötéslisták: BÉT elmúlt 2 év napon belüli kötéslistái

Előfizetés