Előfizetői tartalom

Itthon ritkaságszámba menő világsiker - KIA Soul

Hámor Iván
A KIA nem csak racionális, hanem az érzelmekre ható, a felhasználók extravaganciáját kihangsúlyozó modelleket is gyárt, ezek közé tartozik a teljesen megújult Soul is. A hazai piac ugyan nem értékeli igazán az ilyen jellegű modelleket, de a világ más részein kifejezetten jól fogyott az elődmodell is. Pedig a Soul - azon kívül, hogy műszakilag a sokat bizonyított cee'd-re épül - promóciós eszköznek is kiváló.

Magyarországon sajnos kevés az olyan kis- és középvállalkozás, vagy nagyvállalat, amely marketing vezetője "meglátja" egy autóban a kitűnés, kiemelkedés, feltűnés lehetőségét. Szerencsére akad néhány jó példa, amikor egy jó dekorációval kiegészítve kiváló marketing eszközzé tettek egy autót, vagy egy egész flottát.Ilyesmire a régi, de főleg a megújult KIA Soul...

Kedves Olvasónk!

A keresett cikk a portfolio.hu hírarchívumához tartozik, melynek olvasása előfizetéses regisztrációhoz kötött. Lapunk kiemelt tartalmaihoz való hozzáférés díja egy évre 29 845 forint. Választhatsz havi csomagot is, melynek költsége 2 490 forint. További információ és csatlakozás az alábbi gombra kattintva!

Signature előfizetés