Előfizetői tartalom

8 milliárd dollár csak csokiból? A Nestlé ennél is többet akar

Portfolio
A prémiumcsokoládé-szegmensben kíván erősíteni a Nestlé, erről Paul Bulcke, a cég vezére beszélt. A menedzser méltatta azokat az eredményeket, amelyeket az utóbbi időben elért a társasága, kiemelte, hogy számos termékkel vannak a piacon, viszont fájlalta, hogy a prémium szegmensben még nem sikerült megvetniük igazán a lábukat - írja a Reuters.

A Nestle birodalom számos márkát tömörít magában, a vállalat termékportfólióját pedig jelentősen diverzifikálta az elmúlt években, ami megerősítette versenypozícióját és hozzájárult ahhoz, hogy magabiztosan növelje árbevételét (tavaly több mint 92 milliárd svájci frankot értek el) az elmúlt években. Az árbevétel jelentős (8,3 milliárd dollár) részét pedig csak...

Kedves Olvasónk!

A keresett cikk a portfolio.hu hírarchívumához tartozik, melynek olvasása előfizetéses regisztrációhoz kötött.

Cikkarchívum előfizetés

  • Portfolio.hu teljes cikkarchívum
  • Kötéslisták: BÉT elmúlt 2 év napon belüli kötéslistái

Előfizetés